20 Nisan 2008

TAGORE

BAHÇIVAN’dan

35

Seni kolaylıkla tanırım korkusuyla, benimle oynuyorsun.
Gözyaşlarını saklamak için, kahkaha tufanıyla beni yanıltıyorsun.
Biliyorum, senin san’atını biliyorum.
Söylemen lazım gelen sözü asla söylemezsin.
Sana değer vermem korkusuyla, benden bucak bucak kaçıyorsun.
Seni kalabalıkta kaybetmeyeyim diye, ayrı duruyorsun.
Biliyorum, senin san’atını biliyorum,
Gitmen lazım gelen yola asla gitmezsin.
Senin iddian diğerlerinkinden daha büyük; sessiz durman işte bu yüzden.
Cilveli bir umursamazlıkla, hediyelerimden kaçınırsın.
Biliyorum, senin san’atını biliyorum.
Sen, alman lazım geleni asla almazsın.
TAGORE

2 yorum:

Adsız dedi ki...

herzamanki gibi muhtşemsiniz.kalabalık ve karmaşıklığın içinden birşeyi alıyorsunuz ve önemli yapıyorsunuz.emeğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

iyi güzelde bu resim kesin rüyama girecek. işin garibi bununda ak sakalları var. yandım allah.