14 Haziran 2007

REİS BABAM

Ailenin reisi babadır dediler okulda
Reis bildim babamı bende
Yürürken babamla yan yana
Gururlandım hep, yüzümde gülümsemeyle…
Yanımda yürüyen reis diye

Bazen karabulutlar gelirdi
Reis üfleyiverirdi,
“canım kızım, bitanem” sözleriyle…
Güneş doğuverirdi

Bazen ağır gelirdi hayat
Dayanmak isterdim bir omuza
Reis gelir, sırtını dayar sırtıma
Doğruluverirdim, anında…

Bazen sohbet ortamı olur,
Reis coşar, anlatırda anlatır
Tüm keyfiyle…
Ve ben bir bakarım ki;
Onu dinlemek yerine,
Dalmışım hayallere…
“O iyi ki benim babam” diye.

Giderim yıllar öncesine…
Yıllar geçmiştir ama
Reis dimdik ayaktadır.
Kalbinde hep aynı sevgi
Gözünde hep aynı ışık
Ve sonsuz bir güvenle
Devam eder reisliğe…

Bana deseler ki ”gördün mü sevgi?”
“Evet” derim tüm samimiyetimle
Eklerim sonra “reis sayesinde” diye…

Bana deseler ki “hayat nedir?”
Derim “bardağın dolu kısmını görmektir”
Eklerim sonra reis sayesinde
………………
İşte böyle, uzadıkça uzar liste
Bana verdikleri
Ve vermeye devam ettikleriyle
O reis benim BABAM
.

9 yorum:

ÖZLEM dedi ki...

Sesinden dinlemek çok güzeldi
kalbine sağlık
:)

Adsız dedi ki...

babalar günümüz kutlu olsun :)
bir gün benim kızımda böyle duygular besleyecekmi benim için bilmiyorum ama kızım olduğu için çok şanslı hissediyorum kendimi

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim özlemciğim...

kız babası olmak ayrıcalıktır:)

Adsız dedi ki...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Adsız dedi ki...

birde ne dediğini anlasam:)

ÖZLEM dedi ki...

rodrigo- we cant understand what u say :)

Adsız dedi ki...

özlem
imdadıma yetiştiğin için teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

amire özlem diyorki; rodrigo ne söylüyorsun biz anlamıyoruz. ispanyolcayı bırak ingilizce yaz :)

Adsız dedi ki...

baba böyle anlatılır işte ne güzel bir kız ne güzel bir baba şanslı insanlarsınız ALLAH mutluluğunuzu daim etsin