18 Eylül 2007

Merhaba

uzun bir zaman oldu bir şeyler yazmayalı bloğa.
buraya bana ait olmayan sözleri yazmak istemiyorum.
ama bazı sözler vardır ya bizim biz olmamızda etkili olmuşlardır.
o sözlerden bir kupleyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

-insanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkuyor.
-sevilmekten korkuyor, kendini sevilmeye layık görmediği için.
-düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için.
-konuşmaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için.
-duygularını ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktuğu için.
-yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için.
-unutulmaktan korkuyor, dünyaya birşey vermediği için.
-ve ölmekten korkuyor, aslında yaşamayı bilmediği için.
W. SHAKESPEARE


-ölüler yokluklarıyla değilde -onlarla bizim aramızda- söylenemeden kalan sözler yüzünden keder verirler asıl.
-zarar ziyan görmeden ergenlik yaşayanlar, hiçbir zaman gerçekten büyük insan olamazlar.
-akmayan gözyaşları kalpte birikirler, zamanla kabuk tutarlar ve kalbi felç ederler.
-herkes en iyi tanıdığı dünyadan esinlenir.
-hayat bir koşu değil, hedefe varmaktır. önemli olan zaman tasarufu değil, hedefi bulmaktır.
-kendini tanımayan insan , düşünce alanında gerçek başarı elde edemez.
SUSANNA TAMARO

Umarım, bunları okuduktan sonra artık biz eski biz olmayız...
kalın sağlıcakla

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bekliyorduk dönüşü. güzel oldu...
app.

Amire dedi ki...

merhaba benim sadık ziyaretçim
sırf senin hatırına bile bu blog yaşatılır
sağol varol app.cığım:)

Adsız dedi ki...

ayyyyyy, bu ara hiç bu kadar şımartılmamıştım :) çok teşekkür ederim üstad!

Adsız dedi ki...

yeni blog yılının hayırlı olmasını diliyorum. yine dolu dolu konularla güzel yazılarını bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

sizin yanınızda insan kendisini denizde damla sanıyor affedin beni utandım size beylik laflar yapmaya çalıştığım için . ben kendimi haciz hissettim. ne kadar salakmışım ben ya.kendimi büyük görmüşüm. bunu anladım. yerlere çakıldım. siz beni affedin